Na glavno vsebino

TÜV®

ISO 9001

Obvladovanje kakovosti z ISO 9001

ISO 9001 je uveljavljen in mednarodno priznan standard za certificiranje sistemov kakovosti.

S certifikatom ISO 9001 naredite ogromen korak naprej pri zadovoljstvu tako strank kot tudi preostalih členov oskrbne verige. Certifikat vam zagotavlja optimizacijo vaših procesov in s tem izboljšanje konkurenčnosti podjetja.

Standard je osnova ter ogrodje za zagotavljanje nenehnih izboljšav v podjetju, s čimer vam daje odlično priložnost za izvajanje in zagotavljanje najvišje kakovosti vaših produktov in storitev.

Certifikat ISO 9001, ki ga podeli TÜV Austria, je dokaz neodvisnega akreditiranega organa o kakovosti vaših storitev, produktov in o delovanju vaše organizacije kot takšne. S tem vzpostavite neodvisnost, ki jo trg zahteva.

Zakaj je ISO 9001 v vašem podjetju nujen?

  • Upoštevajte zahteve kupcev.
  • Pridobite več posla in prihodkov s strani novih strank.
  • Izboljšajte kakovost podjetja in izdelkov/storitev.
  • Izboljšajte in zvišajte zadovoljstvo strank.
  • Opišite, razumite in komunicirajte procese v podjetju.
  • Razvijte poslovno etiko in izboljšajte moralo.
  • Izboljšajte skladnost vaših poslovnih operacij.
  • Fokusni management zaposlenih.
  • Izboljšajte učinkovitost, prihranite denar.
  • Pridobite mednarodno prepoznavno kakovost.

Zakaj bi plačali ogromno denarja za papir na steni?

Uvedba ISO standarda (ISO 9001 ali katerega koli drugega) je lahko velik strošek, še posebej, če je izvedena nepravilno ali zaradi napačnih razlogov. Marsikatero podjetje se zaveda prednosti, a potrebujejo zunanjo motivacijo pri odločitvi za dejansko izvedbo certifikacije.

Razloge, zaradi katerih se vodstvo odloča za izvedbo, lahko klasificiramo v 3 glavne veje:

  • dodana vrednost standarda,
  • prodajni in marketinški vidiki,
  • zahteve kupcev.

Največkrat so razlogi mešani. Rečemo lahko, da je pridobitev ISO standarda 9001 odličen način, da podjetje vstopi na nova tržišča, pridobi tržni delež in s tem konkurenčno prednost ali pa zadovolji svojega kupca. Čeprav so ti razlogi smiselni in razumljeni, pa je v praksi (po celem svetu) vedno bolj opazno, da takšna podjetja ponavadi ne vidijo tako visoke dodane vrednosti ravno zato, ker se osredotočajo na zunanje vire, pozabijo pa na priložnost internih izboljšav, reorganizacije in implementacije managementa kakovosti.

A pozor!

Vsak vodja/direktor/lastnik podjetja bo želel vedeti, kaj bo plačal in kako se mu bo investicija v to povrnila.

Srečali smo se že s kar nekaj podjetji, ki so ISO 9001 implementirala na napačen način ali iz napačnih razlogov, kar je posledično pomenilo neučinkovit sistem vodenja, ki ni dosegal pričakovanih rezultatov. Potrebno je imeti močno podporo višjega vodstva, jih aktivno vključevati v izvedbo nalog implementacije in izobraziti zaposlene na način, da bodo sprejeli novosti odprtih rok.

Ravno to so razlogi, zakaj je potrebno to narediti preudarno, učinkovito in strateško. Seveda, s pravimi partnerji, ki vam bodo brez dlake na jeziku povedali, kje so vaše šibke točke in kje še imate priložnosti za izboljšavo.

Prava izbira je torej TÜV Austria servis.

Ni formularja za prikaz
  •  | Tiskanje
to top